Saturday, July 3, 2010

Vero jalan suda :(

Helo.

Sepatutnya update kelmarin tapi memandangkan mata ini sungguh layu melihat kekalahan brazil, jadi saya mengambil iktibar untuk tidur awal. Haha. Tak apa. Holland ada Van Persie:P

Jadi, kelmarin di sekolah saya sama tue ging karas saya plan maw p makan after school. Actually saya memamg suda plan maw pigi tue dengan si Vero. Hehe Terus kami paksa-paksa si Joji ikut kami. Alasanya dia memang sesuai untuk di bawa selain dia ada kereta. Hehe. Lepas saja habis sekolah saya sama si mermer pigi jumpa dorang amy di luar ICT Lab. Lepas tue, apa lagi. P ruma si Vero ambil dia terus p makan di kedai. Hehe

Dalam perjalanan tue, si amy cakap baru first time dia jalan p wirajaya. Tak heran la. Pasar di tamparuli pun dia tak taw. Haha. Nda apa amy. Ada masa kita pusing nie satu Tamparuli. Tempat kami pigi makan time tue di belakang pasar. Saya panggil dia Tiam. Terus semua jadi ikutan nie. Haha Power juga oh:P
Rupa-rupanya si Joji tak biasa pigi makan di sini. Alalaa. Tapi dia ikut juga kami nie. Hehe. Lagi satu selain daripada buntut ayam lelaki rupanya tak suka makan mie halus pulak kan. C joji lah tue. Haha

Lepas habis makan, kami hantar dulu si amy pigi kedai dia then si memer di bantayan. Memandangkan Tamparuli teda tempat maw di jalan jadi saya, Vero dengan si Hozana aka Cirik mengambil kesempitan untuk melepak kan diri di rumah saya. Hehe. Sampai ja, terus tengok movie antu. Ada lebih kurang 4 kali lah kami tukar tengok tue movie. Alasanya, antu dia macam tue alien. Sungguh nda logik. @_@

Masa kami tengok tue Movie tiba-tiba current dia tak cukup power. Kuat juga tue antu bulih sampai pigi rumah saya. Haha. Tukar topik lah. Ok, lepas segala kejadian pasal tue movie, better kami bercerita pasal masa lalu. Rindu sekali oh. Dari kami form 1 sampai la habis spm kami imbas kembali kejadian yang nda bulih kami lupa sampai bila-bila. Macam cepat betul nie masa berlalu taw. Macam saya rasa kelmarin baru saya jadi budak form 2. Hahaha.T__T

Paling lah lucu kami bercerita first time kami start jadi close friends. Adakah si cirik cakap saya sumbunk dlu. Nda berasas! Memandangkan si Vero kawan gedik saya since Form 4 maw jalan suda hari minggu nie (further her studies), jadi saya mengambil kesempitan untuk tulis di sini untuk jadi peringatan. Jangan koe pandai-pandai lupa slank Sabah arrh! Kalaw koe jumpa yang lebih cool dari kami ingat ja kami lebih coolest dari urang sana. Hehe Ingat kejadian kita form 4 sampai sekarang =.=. Jangan rindu kami. Rindu bapa mama ayam koe di sini. Hahaha Rindu jalan-jalan sama koe verrrr.=.=




















Some pictures with her. I heart and miss you my pren. You're my best ever friend forever :)

Some quote says :

Even though we've changed and we're all finding our own place in the world, we all know that when the tears fall or the smile spreads across our face, we'll come to each other because no matter where this crazy world takes us, nothing will ever change so much to the point where we're not all still friends.”

“I'd like to be the sort of friend that you have been to me, I'd like to be the help that you've been always glad to be; I'd like to mean as much to you each minute of the day, as you have meant old friend of mine, to me along the way.”


Truly great friends are hard to find, difficult to leave, and impossible to forget.
 
Ahaha! I love Qoutes!

No comments:

Post a Comment

Just give the things ~