Sunday, June 27, 2010

New layout

New Layout ! Yeah. Setelah bertungkus lumus untuk mencari jawapan ke atas setiap permasalahan at last kena jawab juga. Kejadian nya begini. Dari kemarin lagi saya cuba untuk tukar kulit belog ini dengan menggunakan http://www.blogskin.com/. Tapi satu pun nda saya suka. Ada ja masalah tue kulit. Ada yang cerewat nda maw kasih masuk member baru lagi tue. Kesimpulannya jam 3am baru saya tertidur. Maw tengok juga tue men bula tapi saya tengok Us xda arapan maw menang sa p tidur la. (betul2 bha! silaka punya ghanass)

So, saya mula lagi hari ini jam 12pm begitu. Punya geram saya. Ada ja yang kacau nie. Bukan pakar computing bha. But google saved me! Haha Kalau kamu minta jawapan panggil ja google. Bila-bila ja dia datang sama kamu asal ada connection sama tue internet. Haha At last dapat juga nie.  Thank to google. (Jan la kamu kasih homepage yahoo sama msn)

Thanks to blogger template too. Yeah. Im happy.

No comments:

Post a Comment

Just give the things ~