Tuesday, April 6, 2010

I need DSRL


Tanjung Aru Beach Resort. Taken with my mom N70 cam.



Pekan Nabalu. Time lawatan science club ;) Credit to Alister sebab kasih bangun sa time tue. Haha Bangga la tue c alis..



Smk Tamparuli Basketball court. Taken with my olympus camera. Now buruk sudah tue camera.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


All the picture above edited by the help from Picnik.com. Now was having a hard time to download new version of Photoshop. O ya, saya amat memerlukan sebuah camera baru =.= punya la buruk tue olympus. Baru jatuh ckit sudah rusak nie ! Shitt.. (urm act jatuh banyak kali sudah.. n my mom ngat rusak gara2 lama x kena pki.. Yes!) But then saya sentiasa membawa nya kemana jua saya berada dan sentiasa menjatuhkannya. Hahaa. One fact was I like and to much in love to capture some weird thing and editing it like none sense. Malangnya semua itu gambar saya letak di pendrive dan sampai sekarang lap sa masih tia maw terima lamaran c pendrive untuk share tue gambar(too much malicious =P) silakaah . Nasib saya ada kasih saved di pc jugak. Theres a lot of picture actually and someday I would share some of them to u. Manataw boleh jadi photographer kan ~ I need sleep right now . Good Morning Peeps. Its 1.31am now. =)

No comments:

Post a Comment

Just give the things ~