Saturday, June 19, 2010

Frust

Helo.

Ya. Saya masih belum tidur. Bukan saya ada penyakit Insomnia. Tapi saya sedang berusaha selemah mungkin untuk membuat kulit belog ini sendiri. Namun semuanya nda menjadi. Ya. Saya akui sa lemah dalam IT. Aiseh...

Kejadiannya begini suda 5 hari saya bertungkus lumus untuk membuatnya sendiri namun kepuasan itu langsung tidak ada dalam pemikiran saya. Gara-gara ini CPU saya menjadi hangkang. Gara-gara ini juga mata saya sentiasa menjadi lebam. Gara-gara ini jugaaaaaaa.. naaa ada lagi bha. Saya lambat tidur. Tapi tak apa ada bula yang menemani saya. BODOS. Saya menjadi semakin trauma memegang benda sebegini. Kalau dulu laptop saya hangus. Streamyx menjadi koma. Sekarang CPU.

BODOS sekali lagi. Untuk menyenangkan hati ini sedikit gambar ingin di tunjuk.



:P

No comments:

Post a Comment

Just give the things ~